Počela izgradnja mrtvačnice na Otunju

Prije nekoliko dana poceli su radovi na izgradnji mrtvacnice na Otunju, Grabovnik. 

Za početak donosimo vam nekoliko slika sa mjesta radova.
Pravovremeno ćemo vas izvještavati i objavljivati slike, kako napreduje izgradnja, ovom priliko zamolili bi sve one koji još nisu doprinijeli ovom prijektu da to učine što prije, a mi im se zahvaljujemo!

Svi ostali koji bi željeli pomoći svojim prilozima mogu to učiniti klikom OVDJE.

This slideshow requires JavaScript.

16 thoughts on “Počela izgradnja mrtvačnice na Otunju

    • SVAKA CAST-VIDIO SAM UZIVO PROSLI TJEDAN-IVANE LUKIN TI SI JEDINI KOJI SE REDOVITO JAVLJAS I PRATIS SVE O SELU-GOGU HVALA DA U SELU IMAMO PAMETNIH I PODUZETNIH MLADIH LJUDI

  1. Urednistvu portala ; sto je sa prostorijama uselu, Zjape prazna -Ili javite sto treba napraviti,da sva djeca imaju pristup, Bog bio svama , Ivan Lukin ,

  2. IMAM prijedlog HERCEGOVAC, ali vi trebate davati inicijative; ami cemo pomoci- ZELIM PUNO IME HERCEGOVCA; pseudonime nevolim – BOG’

  3. BOG svima i pozdrav mom Grabovniku.Evo ja bi imala jedan prijedlog onima koji vode ovu stranicu/a ja im se ovim putem od srca zahvaljujem/.Moja tema nije vezana za izgradnju mrtvacnice,ali je vezana za nase pokojne.Naime ja smatram da bilo uredu na ovoj stranici objavit osmrtnice,odnosno da se bar spomene da je izvjesna osoba umrla,odnosno otisla s ovog svita.Poslije smrti pok.Grge Lokica umrlo je jos par ljudi/pok. im dusi/ali ne vidim da su igdi spomenuti,ili ja mozda ne mogu pronaci tu obavijest.Kako smo god dirnuti u poz.smislu da se gradi mrtvacnic,mislim da smo isto tako svi na neki nacin pogodjeni gubitkom onih koji su do danas zivili medju nama,odnosno bili dio nas.Evo toliko od mene,i pozdrav vridnim rucicama koji vode ovu stranicu kao,i svim mojim Grabovcanima.Pisuci u dobroj namjeri,unaprid vam hvala. NEDA pok.IVANA HRSTUSINA.

Odgovori

